Butikken
Følg med

Aagaards Forening

Tradition og fornyelse

Aagaards Forening er en forening for os der sysler og som, en velbevaret egnstypisk gård i Thy, danner Aagaard de gode rammer om vores forening. Her mødes vi om husflid og håndværk i et fællesskab, hvor vi sammen lærer nyt, på tværs af ambitioner og forudsætninger.  Vi vil nemlig gerne holde kultur og traditioner for husflid og håndværk i hævd og bringe dem med ind i fremtiden.

Oplev fællesskabet om håndværket på de ugentlige medlemsdage eller mød os til arrangementer på Aagaard.

• Strikkefestival på Aagaard den anden lørdag i juni
  • Skt. Hans fest
  • Kunsthåndværkerdag i juli

Spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte os

Aagaards Forening arbejder for...

...at bevare og udvikle Aagaard som et samlingspunkt for håndværk og husflid. Som forening er vi med til at skabe liv og fællesskab på Aagaard og her er plads til alle, uanset forudsætninger.

Vi udbygger løbende både mængden af aktiviteter og informationen omkring foreningens arbejde. Har du spørgsmål eller noget du savner oplysninger om, kan du kontakte foreningen på aagaardsforening@gmail.com

Er du interesseret i at blive medlem? Så tryk her.

Strikke Cafe

Ny eller garvet strikker? Alle er velkommen til Strikkecafe på Aagaard.

Hver tirsdag kl. 14.00 - 17.00

Torsdage på Aagaard

Hver onsdag kl. 19.00 - 21.00 bliver der syslet i stuehuset på Aagaard. Alle er velkommen!

phone-handsetcrossmenu